Reklamacje i zwroty

Zawsze ciężko pracujemy, aby zapewnić jak najlepszą obsługę dla Ciebie, naszego klienta. Dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić najlepszą jakość druku, najszybsze terminy dostaw i doskonałą obsługę klienta.

Jeśli zauważysz błąd w swoim zamówieniu lub chcesz zmienić tekst dedykacji, lub chcesz dokonać zmian w dedykacji, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Po akceptacji projektu i oddaniu do druku, niestety nie będziemy mogli już w stanie dokonać zmian.

Ze względu na niestandardowy i spersonalizowany charakter większości naszych produktów, nie ma możliwości ich zwrotu. Niemniej jeżeli produkt nie został jeszcze wydrukowany, istnieje możliwość zwrotu części poniesionych kosztów (za wydruk, obramowanie oraz dostawę). 

Chcemy, abyś był w 100% zadowolony z zakupu, więc jeśli omyłkowo otrzymałeś inny produkt niż zamówiony lub różni się on istotnie od tego, co jest reklamowane na naszej stronie, skontaktuj się z nami za pomocą poczty elektronicznej: info@picarta.pl.

W przypadku, gdy Twoje zamówienie zostanie odebrane w stanie uszkodzonym, reklamację prosimy składać na Poczcie Polskiej lub w firmie kurierskiej DPD.

Jeżeli chcemy mieć pewność, że zawartość przesyłki jest w odpowiednim stanie, należy w miejscu odbioru przesyłki sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera.

W przypadku ewentualnych uszkodzeń, należy sporządzić protokół szkód i potwierdzić wypisane przez kuriera informacje ze stanem faktycznym. Raport uszkodzeń jest podstawą do reklamacji.

Więcej informacji dostępnych jest w regulaminie.